Buddhismen&Hinduismen

Sitter och sliter med ett arbete om Buddhismen&Hinduismen som ska vara klart tills på onsdag. Jag har äntligen förstått de sista frågorna, men ni vet när man vill skriva så orkar man inte. Jag önskar att men kunde tänka över det på papret, eller något i den stilen.

En kille i min klass ska tydligen flytta till Californien efter jullovet sa han idag. Till LA Beverly Hills. Häftigt om något! Men hans största problem var att han inte orkade skaffa nya vänner, jag tror nog att det löser sig Lucas ;))

Jo jusdet. Jag&laget kom hem igår med tåget klockan elva. Inte helt kul att å i skolan dagen därpå :P Jag kännde att jag var trist som ett lik och Max frågade flera gånger ifall jag mådde bra. Ja det gör jag, jag är bara helt pangbom trött i kroppen och huvudet. Bilder kommer om några dagar. Alli skulle lägga över bilderna från sin digitalkamera till ett USB och skicka runt USB:et i laget. Det blir finfina bilder:D:D

ADam har även han blivit en no-lifer och börjat bli besatt av farmville på facebook. Jag förstår inte det roliga med det. BLÄ.

knäsboll

Trion i resten av familjen tittar på karate-program "How to be a karate-kid" typ. (Nej, jag hittade på namnet själv, inte en susning om vad det heter!) DE HAR ÖVERSATT MED RÖD TEXT. EXTREMT IRRITERANDE!

Nu blir det till att fotsätta med H&B uppgifterna. Nattinatti
PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0