BURKAR


Budget bild om något-tagen i bilen med mobilkamera när vi kör.♥

Igår lyxade vi till det med att farmor kom till oss och vi körde till erikshjälpen. Mums på secondhand!:) biblioteket där jag träffade Bea hem ch ladda inför kvällen. För på KVÄLLEN då jäklar!
Först träffade jag Sandra(som hade äckligt sngga jeans för 40:- på gina-rean!:O) och vi tog oss till SF för att hämta ut biobiljetterna till Prinsessa. Är det någon mer som har sett den? Den var jätte gullig och fin♥ Efteråt gjorde jag ett stresstest när vi väntade på att Sandras pappa skulle komma och hämta henne. Asså det var inte helt hundra jättekul!
Först bad han mig att tänka på en massa olika personer som påerkade mig hit och dit och sen skulle han tvunget veta vad jag vill förbättra i mitt liv! Vilken idiot. Nej, jag tänker ivnte tala om det för någon främling! Tillsist sa jag att jag verkligen aldrig skulle läsa drs hittepå-bok och begav mig.
Pappa sa att det förmodligen var det saentiologerna.
(damdamdamtdmdaaaaaamm....!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0