Das kleine krokodil


Det vanliga idag. Skola, morföräldrarna och Ungdomskväll.
Till ungdomskvällen skulle man ha köpt en present för cirks 20 pengar - jag köpte en kylskåpsmagnetstvättklämma i Xtra Large. Detta var för att vi firade allas födelsedagar på samma gång, så att man inte glömmer någon så att den personen blir sur. Tummen upp för det - Riktigt roligt! Vi lekte med en tärning för att dela ut presenterna. Vill ni veta hur leken gick till? ring 07.... HAHA!
Själv fick jag med mig en wunderbar mugg och ett ljus med Madonna på (inte artisten, en gud av något slag..:)

Åh! På vägen hem från skolan cyklade jag först förb en stelnad uppochner vänd igelkott som något djur hade ätit inälvorna på så att man såg revbenen och sen var jag några centimeter ifrån att cykla på en gråsparv! :( buhäää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0