HAHAHAHAHAH

Se upp, snart kanske jag börjar blogga om helgens Kulturnatt!
Men inte nu. Nu sitter jag, Imelda och Evalichous i datorsalen och skall innom ett par minuter börja på våra musikarbeten. När man inte är musikaliskt lagd, hur ska man annars höja sitt betyg?
Jag satsar på detta till 1000%
Men innan vi kom in i datorsalen frågade vi NO-Manuel om datornycklarna och han erbjöd sig att hämta dem om Eva underhöll hans evever som hade matte för tillfället.
Jag dör så kul det var.
Först skrek och klappade alla små-sexor och sedan började konerten. Tears In Heaven var först, och sist. Det var bara den låten, men DOCK!
Jag kände mig mäktig när alla småungar började skrika och klappa efter att Eva skulle börja om (eller något sånt, lite luddigt) för jag skrek HÅLL KÄFTEN och hyshade alla på 2 supersekunder och de blev knäpp tysta!

Nu kanske jag ska ta och återvända till skönabönan MIKA och hans musik.
BYYZZ

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0