Handboll

Igår var det som sagt handbollscup i Eslöv. Eller, ingen riktig, det var mest en massa träningsmatcher på samma ställe. Vi spelade första matchen mot Lundagård och vann föörsta halvleken med 7-4, tror jag, något sånt. Fast matchen slutade med förlust.
De andra matcherna förlorade vi också :(.
Men det var skönt att få spela några riktiga matcher ock könna på det innan säsongen sätter fart helt!:))

Här kommer ljuspunkten: Marcus som tränar skånelget var där och tittade. Den andra tränaren var också där, men jag har glömt hans namn :/. Han pratade med mig efter matcherna och sa att de skulle kontakta mig och att jag skulle vara med på nästa zon-läger. (träningar inför skånelaget kallas zon, har absolut ingen aning om varför, så är det bara!)
Förtydligande:
De ville ha mig tillbaka för träning i skånelaget!!!:D:D

Matchen mot Lundagård var förresten den första matchen jag har spelat sen i Januari! Åhus beachhandboll räknas inte riktigt som match.

Å! HELT UNDERBART!

Ska äta, förtsätter nog att skriva efer det;)
PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0