Hemkunskap

Åh...Nu ar jag, knorren och Mattias kämpat med att sätta ihop en hel hemkunskaps lektion. Om vegetarianer och dess kost. Jag och Mattias fixade det sista nu idag, Elli var med till fyra, men nu är den iallafall klar!:D HAHA MONA; WE DID IT!


Kolla gud uppenbarar sig! (ovan)

I skolan idag var det Hinduismen förhör och Biologi skriftligt läxförhör.
Oh no, Imorse trodde jag att det var slut med alla dessa sinnessjukt stora läxor. NIX. Lärarna bombar oss med läxor som är så seegaaa. Men det är bara att "bita i det sura äpplet" och göra dem.
Asså vilken jumboidiot sa att åttan var den mest slitiga klassen. Nian är jobbigare. jag kommer dö av sömnbrist så sen jag pluggar -.-
Inga sura miner. Eva hade på sig världens coolaste tröja. Det är två gubbar i rullstol och under står det "Rock and Roll". Det bästa va att jag bad henne om att ha den igår, she's the best!!


Snart ska jag fundera på att fixa lite mäd innan jag ska iväg till ungdomskvällen. Konfagänget! Helt underbart! Detta är toppen på veckan. Nu måste jag äta. Ha det bäst alla söta läsare

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0