I Fredags - Idh lektionen

Fredagar är underbara, så är det bara, men i fredags var det en ännu bättre fredag.
Det som gjorde denna fredag top noch började på idrottslektionen.
Jag och E skulle mobilorientera i Lund. Vi fick "flickisar" vilket jag ibörjan hade något med mensskydd eller så att göra, sen övervägde jag att det hade något att göra med gymnastik saken flick-flack och fick panik, för jag trodde att vi skulle lära oss att volta fram och tillbaka me LARS, som inte kan sånt?
Vi skulle få flickaffärer visade det sig. Det blev Sisters, Lindex och H&M och för alla som har shoppat i Lund så vet ni att dessa tre affärer ligger precis på samma hörna, så det var bara att vrida mobilkameran i olika riktningengar. Kul, verkligen. Jag kan absolut orientera nu känner jag. TACK för att vi fick lära oss det!:))

Jessicas "Homer Simpson" och Max "Homer Simpson" även detta en liten guldkant på fredagen

Knorren och jag var alltså snart  tillbaka på Svane och snackade äcklig hittepåstockholmska, dissade varandra vartom och försökte träffa basketkorgen med en basketboll (NÄ ÄRLIGT?! EN BASKETBOLL! WOWOWOW!) vilket ledde till at vi hade sisådär bara lite lätt varma kläder, inte en svettdroppe. Eller hon hade, inte jag, men det var inte poängen.

Vi tröttnade mycket snart på detta och gick till Vollybollbechplanen där vi fann Gustav och Mattias. Och vollybollspelet startade. Vi kallade in G´s lillebror som by the way är en liten kopia av G och M´s lillebror aom inte är en kopia av M. Tillsist var det fyra nior som spelade vollyboll med typ 10 sjuor till och från. Vi fick stora beröm från Lars som sa att detta var det bästa han hade sett på hela terminen, tackar!

När jag och E gick för att byta om fick vi låna Lars nycklar för att komma in i omklädningsrummet. och vi tänkte att om någon vill ha dem så knackar de väl?
Ellinor är smidigast och lyckade låsa in oss i dusch rummet och Lars nycklar var i omklädningsrummet, så han hade inte kunnat öppna. Men som tur fanns det sjuor i omklädningsrummet utan lås, så de fick låsa upp och lösa problemet.
Vi hade en och en halv timme lunschrast, så vi tog det satans lungt. När vi var klara möttes vi av en arg hop killar som hade väntat hela tiden just för att de inte kunde komma in, bara för att vi hade nycklarna till deras omklädningsrum. HEHEHEH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0