Knocks you dowm


Jag gillar den, varför?

Igår tackade jag nej till upptagningslägret med konfan. Åh, det var ett jobbigt beslut. Vår konfaledare sa att det var ok att åka iväg några timmar på lördagen för att sedan komma tillbaka, men att jag skulle fixa resan själv.

-Vad snackar hon om?

Jo, nu i helgen ska vi på en träningscup i Eslöv, I think? Visst, det kanske inte är så jätte viktigt egentligen. Men det är min första riktiga match sen i januari, a while ago.. Och nästa helg är det Örebro cup, asså sån stor och äkta. Jag måste verkligen träna på riktiga matcher där man inte vet var de ska skjuta♥
Att åka fram och tillbaka mellan upptagningslägret och två matcher i Eslöv när man ändå bara är borta över en halv helg känns inte riiiktigt lönt och väldigt jobbigt. Så det fick bli handbollen. Den avgörande tanken var att konfa människorna kommer jag att träffa jättemånga gånger till, så klart träffar jag de på handbollen oftare, men handbollen står mig närmre i nuläget och jag vill verkligen komma på topp igen. ÅH, jag som hade sett fram emot denna helgen sen jag anmälde mig!
Jag visste att något med handbollen skulle komma ivägen, jag visste det!


Har hittat en fin klockmodell på knokk till ett bra pris 199:-


Till julklapp allesammans?(Y)

Nä, nu ska jag och gå och se efter ifall varmvattnet kommit tillbaka!;))

♥PUSSHEJ!






Kommentarer
Postat av: din idol alidisen

dom klockorna är sjukt fina,skulle passat dig grymt bra! :D

2009-09-04 @ 12:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0