Kulturmatten.

Hihihih ser ni min fiffiga stavning på Kulturnatten. (Oh vad töntigt!) En vecka sen kulturnatten då jag, Kathinka och Ellinor letade lycka i form av helium-ballonger. Det var viktiga saker. Det var en sseriös fight om de tre heliumballongerna som två från fysikum kom ut med (Heliumen till ballongerna var slut vilket gjorde oss ytterst besvikna. Då såg vi två killar komma ut ifrån byggnaden med två helium ballonger..) och de jäklarna gav inte oss ballongerna, utan två små flickor med en piss-störig mamma som inte kunde säga ifrån ordentligt. Dialogen när jag gjorde allt för att få dessa ballonger såg ut enligt följande:
J: jessica, M:mamman K:udda kille som trodde att han skulle få en när han precis släppt iväg en upp i hemlen E:elli
J:-Åh.! Kan vi få en ballong?!
M: Men min dotter borde ha, barnen först
J:-Jag är barn. Jag är under femton!
M:Hehe, de små barnden
J:Varför kan inte vi få en iallafall?
K:Jag vill också ha en
E:Han släppte iväg sin precis.Han borde inte få någon!
(Killen försvann..)
Killarna på trappan gav mamman ballongerna och jag blev sur.

Tillslut fixade Elli två ballonger och videoklippet blev såhär:


PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0