mensflickorna.blogg.se

Hihih! Yrsa i min klass har med några av hennes kompisar startat en blogg som bara handlar om mens! Vet ni hur stor den har blivit enligt henne. Sist jag hörde hanne prata om den var kanske 1-2 veckor sen och då sa hon att de hade jättemånga besökare, och då hade de bara haft den i ett par dagar.
En sån blogg är kanske vad blogg-världen behöver istället för alla dessa mode och "dagens-outfit" bloggare. Känns kanske som om det finns tillräckligt många i den kategorin?
Jag har inget emot dem, inte alls, bara säger att mensflickorna verkar skriva om något som många är intresserade av. Bra att de har hittat en egen genre! :))

Varför jag började skriva om dem var för att Yrsa skrev ett inlägg som hon döpte till "mens som hatar kvinnor" och jag och Malin har precis sett klart filmen "Män som hatar kvinnor". Har ingen kommentar där. Den var bra, jag vill gärna se fortsättningen "Flickan som förändrades" tror jag att den heter, eller?



Nu ska jag drömma sött

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0