Örebro

Jag har inte fått bilderna från Alidas kamera så mobilfånkan får duga.
..När den känner för att visa bilderna på datorn..
Iallafall. Vi åkte upp på fredag morgon och det blev till att läsa i boken "Populärmusik från Vittula" på tåget. Väl framme installerade vi oss på det fyrstjärniga hotellet. Alida fick ligga i knullsängen, den hade en enorm grop i mitten av sängen. Jag fick sova på planksängen (namnet talar?!) och MAlin och Emilia fick sova i de mjuuuka sängarna.
På kvällen spelade vi väldigt bra!:)) Vi vann med 9-5 tror jag, och den matchen stod det lika i typ hela första halvleken

(Här kommer att finnas en bild på botoxläppen jag fick efter att en tjej inte kunde träffa i målet!)

ALIDA JAG BEHÖVER KAMERABILDERNA, MIN MOBIL ÄR EN STÖRD MANICK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0