Packar, ohyes

Ränner upp och ner för trappan och fram och tillbaka från badrummet och packar. Eller, jag samlar dels ihop grejerna i små söta högar på golvet för att se att allt är med. Och dels för att jag inte har en susning om vilka/vilken väska jag ska packa i. Väntar på att pappa ska komma hem från Friskis&Svettis så att jag kan kolla på vinden ifall det finns något användbart där:))

Detta inlägget blev nog lite rörigt va? jaja. Jag måst fortsätta nu, annars kommer jag inte att ha med mig allt viktigt till Örebro imorgon, inkluderar baddräkt till bassängen!


Kommentarer
Postat av: mams

hahahahahah....kan just se det framför mig! Känner igen de små högarna och det totala kaoset som råder innan det äntligen landar...oftas i väskan! Hoppas du har det underbart härligt och superkul i helgen. Ser fram emot en utförligt beskrivning när du kommer hem! Älskar dig! pussis mams

2009-09-11 @ 09:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0