Tävling


Tittade llite på fokis blogg och tittade på hennes bilder som, som vanligt, är helt makalösa. Har ni tittat på hennes blogg? Gör det, hon hittar de mest knäppa bilder av jättduktiga fotografer och bilder på saker som folk har byggt anorlunda. Nu när jag senast var inne hade hon hittat bilder på ett hus i Tyskland som var byggt och inrett uppochner. Lite småfräsigt, men jag fick ångest i början, för jag trodde att någon bodde där,men det var bara ett byggprojekt. phu!
Nej, men hennes blogg är coolast.punkt.

Tillbaka till fakta. Hennes tävling tillsammans med cocoo.se deltar jag i genom detta inlägg. Jag har handlat på cocoo innan, bla några klockor och det finns ingen annan internett sida med så många coola produkter.
Så om jag vinner så är det någon av dessa två smycken som jag skulle vilja få hemskcikat från Sveriges största smyckebutik på nätet!

HA Det filifjonker!

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0