Tjejkväll


Dubbelhakan på mig är med - allt är med!♥

singing imelda

Efter bion med Sandra och saentiolog-rabaldert hämtade jag Imelda och vi gick ner till Malmborgs och handlade saker till myskvällen inkl. hyrde filmen YES-man. Astrid och Kathinka dök upp vid nio. Bussen till Lomma gick redn vid 23.10 -vilket betydde att jag inte skulle hinna vara där alls läge! Så jag sov över. (Jag vet att det är ytterst oklokt att sova borta natten innan en match men 1. Jag skulle ha varit hemma jättesent om jag tog nästa buss 2. Jag var tvungen att träffa dem, det var sjukt länge sedan sist 3. Jag somnade tidigt och sov utmärkt! Jag lovar! 3. Jag power napade vid två tiden) Efter YES-man, två ton godis och diverse snacks sattes Brekfast at Tiffany's på. Vilken jag somnade till bums. Fast jag hann äta lite Ben&Jerry's först. tummen upp för det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha finaste bilderna :)

2009-10-03 @ 13:39:09
URL: http://imeldan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0