Varmt

Varmvattnet kom tillbaka tillslut, phu! Vilka problem man kan ha, helt obegripligt!
Men skönt att duscha va det iallafall:))



Asså jag blir så arg när folk har hemsidor med en massa fula bilder. Visst, de är ju roliga att titta på, men ändå synd om dom! Tänk om de inte vill vara med..

Höll i hemkunskaps lektionen med Ellinor och Mattias idag vilket gick helt ok tror jag(Y) MOna klagade bara på konstiga saker, as usual och svarade på frågor vi hade till henne om hennes bedömmning innan vi ställt dem och lyssnade mer eller mindre bara på högst varannat ord. Mona, mona..vilken underbar lärare!:) Alltid ett gott skratt med henne!

ÅHW FREDAG. Tänkte på en bra sak imorse. Asså OLW's reklam med alla dessa sjungande människor är så sjukt bra! Kan inte fatta så bra den är. Håller ingen med?

Lyssnar på N*E*R*D och MIKA på Spotyfy, världens bästa uppfinning, JAA.

Det var allt viktigt för stunden, nu ska jag åka till Lomma. ÅH, jag är förresten AS dålig på att planera. Jag kan inte åka med till Upptagningslägret med konfan till helgen bara för att jag ska på träningscup. MEn det är väl inte mitt fel?

Jaja, då åker jag snart!
PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: ELLI

HAHAHA jessica vi glömde läna in receptet idag när vi gav grejen till mona. FAN! ska jag mejla henne och säga det? aa, det gör jag! :)

2009-09-12 @ 12:25:55
URL: http://ellinorsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0