Lördagkväll

Är inte jag den absolut chillaste personen? Detta är andra lördagen som jag bara är hemma och chillar med familjen. Helt underbart! (..och kära mobilsladd vill inte koppla ihop sig med datorn efter en te-spillnings-incident härom kvällen)
Jag är bäsat och jag lyckas med allt jag vill:) har varit så finurlig att jag fixade över bilderna på datorn även om oddsen var fullständigt emot mig. YES! HA!



Imorse åkte jag med papsi & c:o och lämnade in lite smått och gott till Erikshjälpen. Liksom varför slänga saker när de fortfarande är användbara? Vi gick runt och kollade på alla prydnader. Och kläder. Det är underligt hur vissa människor kan ha köpt några av prylarna som finns där, hallå? det är inte direkt lite småskrafs som finns där ;] Jag älskar att gå dit, med långa mellanrum så att de hinner få in lite nytt skräp och några gobitar.
Själv har jag nu 6 burkar därifrån.
corny... :)



Oj, nu blev det ett hastigt slut, men vi ska fira Adam nu, så grillad korv, pommes, asgod sallad och Melodifestivalen blirre nu ;) Jag slänger nog in ett till inlägg ikväll!
mm...det luktar sommar i hela huset här i Lomma!<3

Puss&


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0