Myskväll

Fyfan vilket gott päron jag smaskar på nu. Ni borde bara avundsjuka och önska att ni satt precis här där jag stiter (:
Natte, Np, nationella, nationella provet svenska del C avklarat. Rap på det ja:) Provet statade halv nio (och vi som brukar börja 9.20 fick pallra oss upp en hel jävla timme tidigare än vanligt..) och på vägen till skolan köpte jag Dextrogudenstrol. För vår söta lilla omtänksamma lärarinna sa till klass 9c att det inte var tillåtet med godis, chips, läsk och annat sött. Jag blev förbannad när resten av klasserna kommer med godispåsar fyllda till toppen. Där sitter jag med ett dextrosol-paket, en liter saft och russin. Låter inte jättefrestande va? Inte om man ska sitta och skriva NP i 2½ timme. Nej, usch nä..
Det gjorde det inte bättre att jag som hade försökt förbereda mig inför det fick total noll-insperation när jag såg uppgifterna. Herregud nej!
Fast det fanns saker som var bra. Vi satt i aulan och skrev. Ha. Förstår ni hur grym man känner sig?!:D Sjukt satsigt! Några andra stackars klasser fick sitta i de vanliga klassrummen, men vi satt på "sköna" stolar med ett stort bord och massa stolar omringade en. FETT MED NAJS JA!

I Tisdags hade vi NP Läsförståelse. Så ni vet. Jag tänker inte skriva något om det

Nu är jag pang trött och längtar satan till sportlovet. Asså helt sinnes. Jag, Ellinor, Mattias och Gustav aka Båt ska dygna vilket lär slut i en pangpang (lucky look) trött Jessica som än så länge bara lyckats vara vaken i 21 timmar i sträck. HA.


Jag ser galen ut. Gissa vart min ror ska åka under inom en snar framtid?
Ledtråd: Jag var där i fyran..
Ledtråd 2: Svaret finns i bilden..

För er idioter som fortfarande inte listat ut svaret kommer en till ledtråd
Ledtråd 3: Gosedjuret köpte jag där

HA! Coolt va? När ja ändå är igång och skryter så har vi slä(c)kt där.
C:et är tillägnat men marfars syster som drog et aptråkigt skämt om och om igen om någon släckt lägenhet där det fanns släkt i. (Viker mig inte av skratt just nu)

Snart är det Alla Hjärtans Dag och jag har precis fått reda på en apkul grej (Viker mig av skratt)
Vad ska ni hitta på då? (Varför frågar jag? typ en kommenter på sin höjd kommer jag att hitta på detta inlägg)
Själv blir det match i Eslöv mot Eslöv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0