N.Z.

Hela förra veckan gick supersnabbt! SHVISHH! Fysikprov avklarat i torsdags och mattediagnos fixat idag ;)
I måndags var sista träningen på två veckor så jag och fassan gick till Friskishuset i Lomma och körde nåt fys pass. Muskler. Score! Idag tränade jag igen me 93:orna och lärde mig två uppenbara saker;
  • Stå inte i mål med långa naglar. Grejen är att när jag ska till en handbollsträning är det inte så att det första jag tänker på är att klippa naglarna (ett scenario: Jessica kommer du? - Nä, jag måste klippa min lillfingernagel)
  • Målvakten står helt enkelt helt ivägen för bollen (No shit superstar?!)
HaHAH fast på träningen idag gick det helt åt pipsvängen. BOM en båll i huvudet. PANG lillfingernageln bröts på mitten. Autsh! Fast nageln har typ vuxit fast igen så inga missbildade naglar eller läbbiga lillfingrar här inte ;)


Söt bild på ensamma vantar, intsant?:)

Vad har hänt i lomma?

Det finns en bauta-snöhög som jag, Hampus och Bellahunden balanserade på (ja, balanserade, den var hal)


Adam fyllde 14 i måndags GRATTIS (Samma dag som Mattias i min klass så grattis till båda!;))

Jag köpte en Ipod från min syrra som har köpt en touch! Supersöt och rosa!



Webbcameran är inte hejdundrandes bra på bilder med typ där nagellackt slutarglänsa bröts nageln. Stackars mig... Det ironiska är att Ellinor bröt två naglar på skolidrotten idag och jag som aldrig i hela mitt liv brytit en nagel så mycket bröt en idag, samma dag som henne.


Breakthrough! Veckans starkaste ord! ;)

Imorgon åker min älskiplutt lillebror iväg till Nya Zeeland i 3 veckor. Jag kommer att sakna honom fede mycket♥ Så för första gången i mitt liv är jag ensamban i tre långa veckor. Bortsett från armén med låtsassyskon♥ Jag och mamsen ska därför åka med honom och Mimi till Köpenhamn och vinka av dem i morgonbitti. Sen dra vi till Field's.

BYZZ!

/Adams Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0