Videos

Oj vad jag inte har pallat blogga. Det har bara varit så mycket mer som är mycket roligare så här kommer några utdrag i form av videos och bilder med massvis av olika stunder sen jag blogga sist. Bilder passar nämligen bättre nu än text. Jag är så trött på att skriva för tillfället:) njut och va glad!


(jag var mer eller mindre ballögd på bilden)


Haha neeeej! Det verkar inte alls vara speciellt mycket! men det är bara för att jag inte fotat allt!:)

Nu sitter jag och lyssnar på Guldkanalen - "För vuxna öron" på radion, men så härligt det kan vara att lyssna på gamla låtar ibland. Riktiga godingar.
[Usch är det mina strumpor som luktar hund?!]
Vi hade prov i Torsdag på Första vrldskriget/Ryska Revolutionen/Nationalismen, som jag verkligen pluggade till, men ändå känns det inte som om jag gorde mitt allra bästa på provet. Fan. Nu är jag trött i hela huvet helt i onödan :( Utöver det så har veckan varit fantastisk! Jäklar vad kul jag har haft med Frida och Sofie idag! Helt sinnes.. Jag och Sofie åt så mycket chili con carne till lunch att vi flåsa för minsta lilla ansträngning och kände oss uppsvällda. Resten av veckan har förövrigt också varit riktigt rolig:) Jag kan stå för att jag kommer att sakna visa delar med 9c. Dock är jag nog en av få som ommer att göra det, whatevah!

Ska dra mig till soffan och se slutet av Let's Dance nu. Världens trögast program näst efter So You Think You Can Dance (Vem döper ett Tv program till ett så långt namn? pucko..)

Här kommer en godnattlåt
Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0