ZOMZOMPOWPOW.

Sitter och lussnar på Kurt Cobain på youtube. Vilka härliga låtar alltså! =)

Nu är det äntligen sportlov, yes score macarona! Nu börjar nian gå mot slutet, kanske inte riktigt dags att skriva om sånt än, men det är bara fyra månader kvar i grundskolan. Längtar efter att komma upp i gymnasiet nu. Jag satt och räknade dagar i kalendern precis istälet för att räkna matte; och jag kommer inte ens ihåg hur många dagar, men 16 veckor (=ca en hösttermin) Och jag lyckades välja gymnasie tillslut. Kommer ni ihåg inlägget för kanske ett halvår sen där jag skrev om fem olika linjer jag valde mellan? Ha. Det blev ingen av dem. Jag har sökt in på Carl Adolph Agardh - samhäll kommunikation/journalistik och som andra val Polhem - samhäll. Det blir säkert superbra ;)

I ALLA FALL. I Lördags åkte jag in till Danmark med Adam, mor och mormor. Mormor Mimi och Adam skulle lämnas på Kastrup, de har åkt till Nya Zeeland :D Ja, bara sådär så blev man ensambarn i tre veckor framöver. Det känns riktigt underligt och känsliga lilla jag började lipa på flygpatsen när vi sagt hejdå. Men vad skulle jag göra? Jag kommer ju verkligen att sakna honom, BFF!♥ (tänkte skriva ett pm till honom på bilddagboken, utan att lyckas, blir gråtfärdig. Vad är detta liksom, jag brukar inte gråta?!) Nä, jag ska sluta få det att låta som att han aldrig kommer hem, för det gör han ju :) Jag hoppas att han har/kommer att ha det suveränt, finnemang och asbra!

Efter avskedet åkte mamma och jag in till köpcentret field's och shoppade lozz!
Vi hadlade för 1500 kr. Nästan. Eller inte alls. Rean på Monki var helt makalös, först 75% på ordinarie pris och sedan 50% på de nya priset vilket slutade med att 7 plagg/accessoarer kostade cirkus 200 kr. Och det är fina grejer ska ni veta, ohyes!



Haha min paintbild är vl inte överdrivet tjusig, så jag tog mig tid att fotta varje plagg :) (förstår ni nu hur överglad jag har blivit efter dessa fynd?)



Mamma och jag tog oss även tid att äta på Field's och bara prata. Vi satt säkert där i över en timme, och det var jättelängesen vi tog oss tid att bara snacka vilket är synd, för det var supertrevligt! Det är väl en av få saker som är bra med att ha mamma och pappa för mig själv i tre hela veckor.

I söndags åkte jag med till Mörrum för att spela mot Mörrum med f93. Typ, det var fem 93:or, en 94:a och 3 95:or, men vi vann vilket var det viktigste.
Så ni vet ifall ni undrade;)


I söndags-måndags skulle jag dygna tillsammans med ett par polare. Eller dygnade å dygnade, jag somna 5 och resten somna vid sju. Jag somna alltså strax efter att jag tänkt tanken "Vafan ska jag vara upper hela natten för? Imorgon kommer ju att vara helt sabbad. Äh jag pallar inte vara vaken mer. Let's sleep!"

Men innan tanken tänktes hade jag åtminstone fedekul. När vi vid 1-2 tiden hade lämnat Gustav till att somna hemma i sitt pyttelillarum, (mindre än mitt! typ) skulle Mattias och Wille visa hur man spelade poker men nja, det gick väl sådär. Wille och Elli tröttnade snabbt och Mattias fick överta hela lärandet. Asså jag kände mig som den handikappade killen i "Livet är en schlager". Jag var så speedad och hade en sån överenergi att det blev en lång procedur för att bara dela upp de olika markörerna i fyra lika högar. Det var omöjligt och det blev inte lättare när Elli och Wille först skulle bli ett lag och sen inte ville vara med alls. Asså det var lika svårt som ett svårt suduko. Detta ledde till att det inte blev någon poker, det blev Narnia II. Alla får ha sina egna åsikter om filmer men jag tyckte att den var d-åål-ig.
Sen slog tanken mig.
Trollebergs vägen är inte övertraffikerad kl 2 på en måndagsmorgon, proof;


Harre bra!
Puss och Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0