La Roux



Nu har den brittiska gruppen La Roux verkligen lyckat med att göra en riktigt bra låt! Sminkningen är ju ett kapitel försig..;)

Dagen idag spenderades med Evis på ÖB, Rusta och Netto, alla tre för att hitta billig julkalenderchoklad. Det blev Netto för där visste jag att det fanns billig choklad ;) Hemma såg vi Clerks 2 och jag verklar vara den ända personen, förutom min familj, som tycker att den är överrolig! Eva satt och klagade över den och sa att hon bara vlle se den för att ha sett slutet-.- HAHAH, det var askul att höra henne klaga:)) Våran humor ligger väl helt enkelt inte på samma nivå ;D

Kommentarer
Postat av: mams

hej gumman, härligt att du börjat blogga igen, har inte kollat på länge eftersom du inte gjort några inlägg och så, plötsligt idag såg jag att du hade en hel hög inlägg som jag missat!!! blir så glad när jag läser dem , du skriver så härligt! älskar dig!puss

mamma

2010-01-08 @ 10:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0