Malmoe

Idag ställde jag klockan för att jag skulle gå upp tidigare och bli tröttare tidigare ikväll. För att vända tillbaka dyngdet liksom. Men än så länge är jag hyperpigg och lär inte somna förrens vid 12-01 ändå. Det finns så mycket mer som är roligare än att sova---
Jag kom iallafall till sist upp ur sängen(som var asvarm. Asså duntäcke äger fett!) oh klädde på mig. Jag fick ett sms av mamsi från Malmö som skrev hur hon höll på att dö av kyla och att jag skulle sätta på mig alla mina ulltröjor och att adam skulle på med sina vantar. okeeeejj. Han är 13 bast.
Malmö var trist, som alltid. Eller typ. Det blev lite roligre hela tiden och tillsist var det jättekul :) Vi hittade (okej hittade låter som om det var någon sak, whatever) ett emo som var jätteemo/punkare. Asså det är sjukt hur man orkar klä sig.
Snacka om att jag just nu hänger upp  mig på onödiga detaljer..
Tillsist köpte jag åtminståne n basic vit t-shirt, lång, så att den funkar med ett par svarta leggins. Tummen upp!

Hahah. Värsta turbanen på alla tre och på den sista bilden ser jag ut som en spännebög =)

Nu ska jag fortsätta att se Let's Dance och alla hopplösa kändis-dansare. GUDRUN SHYMAN FTW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0