NYTT

Äntligen har jag shoppat på rean! Innan har jag inte hittat något på rean men nu jävlar lyckades jag:D

Ursäkta överdrivetoskyldig-minen, men tröjan kom från Carlings och perfekt till ett par leggins. Jag har inte haft någon over-size tröja innan. Riktigt irriterande.

Svart jacka.YES. Det är grymt svårt att fota en svart jacka med en webbcam. Så det får bli denna halvdanna bild. Be happy! Denna jacka är för allas info extremt bra. Tunn, men ändå varm och dess fickor är baouta stora! jag får plats med tre Philadelphia-pket i de två stora fickorna längst ner. Och de andra fickorna är inte heller de små, no way! De är djuuuuuupa.
Jag sitter och skriver om fickor. Nåt är fel.

Och tillsist en riktigt fin klänning fyndad på BikBok. Randig med slappa fickor i sidan.

Igårkväll var ju Malin här. Vi tog en sväng till stan och hyrde film. Drog till EOS-hallen för att se om det var någon spännnde match. Nej, inte egentligen, det var för att jag verkligen behövde snyta mig. Intressekluppen antecknar...
Efter EOS stack vi till Bollhuset och Malin hittade några riktigt snygga killar i ena hallen. Men de ballglodde så vi prommenerade till A hallen, 4 meter bort. Där inne såg vi en tjej som var girafflång! Hon fick böja sig ner när hon skulle igenom dörrhålet! Så vi stannade för att få se henne spela. Hon kanske var jättebra liksom? OCh spana killar, yummie!
Efter 1½ timme spelade ÄNTLIGEN hennes lag, men de sög och vi var trötta på basket så vi stack hem.
Så det var vad som hände igår. NICE!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0