SVERIGECUPEN


Mim mormor är grym på att skära apelsin. Haha. Det är sant, hon är skillad och ingen bryr sig ens om hennes dolda talang, utom jag som fachinerades över kunskapen igår kväll. Kastade ut deras ulgran och hade barr i hela håret resten av kvällen. YES!

Japp. Då var det snart dags. 13 timmar kvar. Sen kommer jag att sitta på bussen som kör till Katrinehelm. Helt rätt, Sverigecupen börjar imorgon och jag är fett pepp! Asså det är SÅ häftigt. Väntar bara på att packlistan ska komma upp :)

Detta är matchutrustningen. Overallen till vänster, matchtjocktröjan hemma/borta i mitten (ja, vi måste stå i tjocktröjor. Jag dör >< ) och ett par tjockebyxor även de till för matchen.

Har gått runt hela veckan och nojat över att inte bli skadad eller minsta sjuk till Sverigecupen. Hoppade till och med över tisdagsträningen för att inte bli mer föryld (alla från Lugi kommer att skratta för att jag är fånig). Och i måndags när jag var röd i mitt ena öga fick jag panik och trodde att jag hade fått ögoninlamation! Så jag bad till Gud. Och nu är det röda borta. Antingen var det Gud som ordnade det eller så var det för att jag sov jättemycket. Svårt att avgöra..

Nej men nu kan jag inte sitta här mer. Jag ska åka en sväng till någon mataffär snart för att handla matsäck och sen kommer resten av kvällen att gå till packningen. Asså packa är det tradigaste som finns. Man tror ju hela tiden att väskan fått något slags hål så tt en av handbollsskorna har hoppat ut, så då får man riva upp hela väska för att se att hålet inte fanns och att skon ligger kvar.


Klocka som jag fick av mamsi i julklapp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0