tvånollettnoll

Och det stora problemet har innfunnit sig. Så fult det kommer att bli att skriva datumet nu!
Nädå jag är inte sur:) Jag är riktigt glad, för det är nytt år, nya möjligheter!
Tanken igår var att kanske säga hej till Elli och sen träffa Emilia, men Elli hade annat planerat och Emilia glömde bort mitt sms. VAFAN. Men det är chillmackarilldill! Jag hängde med grannarna och mina syskon - vilket var precis lika trevligt! De vuxna drack och dansade omvartannat med sig själva i över två timmar utan paus, mäktad imponerad! :]

Innan danserna, raketerna och maten såg det ut såhär

Kolla basetbollen snurr håller i... den är bigmama!


Jo kvällen var trevlig och hade ett par ljusglimtar med felsprängda raketer, sprängda pepparkakshus, korkade hundar, dans, tilltugg, gitarr, söta små nyårs-sms...ja, allt som kan tänkas finnas med på en lyckad nyårskväll!

Det blev även ett par riktigt roliga videor på när Robert&Gordon dansade, men de är privata och jag skrev det bara här för att. därför.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0